خريد ادويه ترشي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد ادويه ترشي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد ادويه ترشي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



خريد ادويه ترشي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد ادويه ترشي-ليست قيمت ادويه ترشي-ارزانترين قيمت ادويه ترشي-تخفيف هاي ادويه ترشي-مشخصات فني ادويه ترشي-خريد اينترنتي ادويه ترشي-مقايسه قيمت ادويه ترشي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد ادويه ترشي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد ادويه ترشي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد ادويه ترشي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد ادويه ترشي-ليست قيمت ادويه ترشي-ارزانترين قيمت ادويه ترشي-تخفيف هاي ادويه ترشي-مشخصات فني ادويه ترشي-خريد اينترنتي ادويه ترشي-مقايسه قيمت ادويه ترشي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد ادويه ترشي  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد ادويه ترشي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد ادويه ترشي و خريد ادويه ترشي-ليست قيمت ادويه ترشي-ارزانترين قيمت ادويه ترشي-تخفيف هاي ادويه ترشي-مشخصات فني ادويه ترشي-خريد اينترنتي ادويه ترشي-مقايسه قيمت ادويه ترشي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

خريد ادويه ترشي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه ترشي شامل چيست ؟

ادويه جات ترشي از مخلوط چند ادويه آسياب شده تهيه مي شود. اگر اهل درست كردن انواع اقسام از ترشي ها باشيد بايد بدانيد كه اصلي ترين طعم و مزه به ترشي شما را همين ادويه ترشي خواهد داد. بيشتر خانواده هاي ايراني ترشي گل كلم و يا هفت بيجار درست مي كنند، ترشي هايي كه بدون ادويه ترشي هيچ طعم و مزه خوشايندي نخواهد داشت.

ادويه هاي زيادي وجود دارند كه مي شود براي ترشي هاي مختلف از آن ها استفاده كرد اما انتخاب اينكه چه ادويه هايي براي هر ترشي مورد نياز است، تا حدودي سليقه اي است. مسلما استفاده از سبزي ترشي در كنار سركه و مواد ديگر، باعث خوش طعم شدن ترشي مي شود و اشتهاي اعضاي خانواده را براي هر غذايي بالا مي برد. ادويه و چاشني ها علاوه بر اينكه طعم دهنده ي بسيار خوبي براي ترشي ها هستند، خواص بسيار زيادي نيز دارند؛ مثلا تمبر هندي، باعث بهبود عملكرد دستگاه گوارش شده و به سلامت قلب كمك مي كند و فلفل كه التيام بخش بسياري از دردها مانند آرتروز و گرفتگي ريه است و به حفظ و ايمني بدن كمك مي كند.

ادويه ترشي مشترك بين همه ترشي ها

گلپر ۱۰ قاشق چايخوري (پودر)

پودر تخم گشنيز ۵ قاشق چايخوري

دارچين ۱ قاشق چايخوري

پودر زيره سبز ۲ قاشق چايخوري

جوز هندي ۱ قاشق چايخوري

فلفل سياه ۱ قاشق چايخوري

فلفل قرمز ۱ قاشق چايخوري

رازيانه ۱ قاشق چايخوري (پودر)

سبزي ترشي ۲ قاشق چايخوري (به نسبت مساوي از مرزه، ترخان، گشنيز و نعنا خشك)

طرز تهيه ادويه ترشي هفت بيجار، مخلوط، كلم و …

تمامي مواد را به خوبي آسياب كنيد و سپس با يكديگر مخلوط كنيد. از آنجاييكه گلپر عطر ويژه اي دارد آن را از دستور حذف نكنيد، اما يادتان باشد مقدار آن از چيزي كه در مواد لازم است بيشتر نباشد؛ چراكه هم بر عطر ادويه هاي ديگر غالب شده و هم براي زنان باردار مضر است. پس از مخلوط كردن ادويه ها لازم است آنها را داخل ماهيتابه ريخته و حدود ۲ دقيقه بر روي حرارت ملايم قرار دهيد. پس از آن مواد را داخل ظرف در دار در جاي خشك و تاريك قرار دهيد. از اين ادويه براي هر نوع ترشي خصوصا ترشي هفت بيجار كه با موادي همچون  بادمجان ، سيب زميني ترشي،  هويج ،  گل كلم متوسط ،  گوجه فرنگي ،  فلفل دلمه اي ،  كلم قرمز كوچك ، سير ،  سبزيجات ، نمك ، سركه و فلفل درست مي شود هم مي توانيد استفاده كنيد.

ترشي انبه، ترشي مخصوص جنوب كشور است و مزه هاي تندي، شيريني و ترشي را همزمان دارد. براي درست كردن ترشي بندري انبه كافيست انبه ها را به اندازه دلخواهتان تقسيم و با آبليمو مخلوط كنيد و همزمان در ظرفي ديگر سركه و سير و تمر هندي را به همراه ساير ادويه ها و سبزي مخصوص ترشي ليته بجوشانيد در انتها، انبه هاي طعم دار شده را نيز به باقي مواد بيفزاييد و اجازه دهيد چند دقيقه روي حرارت بماند تا ترشي خوش طعم انبه تان حاضر شود.

ادويه ترشي مخلوط خانگي:

بسياري از افراد ترجيح مي دهند ترشي را در خانه درست كنند و از موادي كه مطابق با ذائقه شان هست در ترشي شان استفاده كنند. ترشي مخلوط مجلسي، همان طور كه از نامش پيدا است تركيبي از انواع سبزيجات و صيفي جات است. گل كلم، فلفل دلمه، كرفس، لوبيا سبز، هويج، سير، بادمجان، پياز و سيب زميني، موادي هستند كه قبل از استفاده در ترشي، بايد تميز شسته و خرد شوند و بعد از خشك شدن كاملشان به همراه سركه و ادويه جات ديگر در ظرف مناسبي ريخته شده  و نگهداري مي شوند.

ادويه ترشي بادمجان شكم پر:

سير، هويج، فلفل و سبزي هاي ترشي بادمجان مثل نعناع و ترخون، مهم ترين چاشني هاي ترشي بادمجان به حساب مي آيند كه بايد به اندازه و مطابق با دستور پخت از آن ها براي ترشي تان استفاده كنيد. علاوه بر ادويه هاي بالا، بعضي افراد از گلپر و فلفل سياه نيز براي ترشي هايشان استفاده مي كنند.

ادويه ترشي گل كلم:

دانه خردل، دانه كرفس، سير، نمك، فلفل و زردچوبه، اصلي ترين ادويه هاي ترشي گل كلم هستند كه معمولا در انتهاي آماده سازي ترشي به گل كلم هاي خرد شده و سركه اضافه مي شوند.

ادويه ترشي زيتون:

چاشني اين ترشي از سبزيجات معطري مانند جعفري و نعناع و تعداد زيادي زيتون و نمك و فلفل درست مي شود كه بايد خيلي خوب با يكديگر مخلوط و قبل از سرو كردن در يخچال نگه داري شوند.

ادويه ترشي هفت بيجار:

يكي از ترشي هاي ساده و خوشمزه، ترشي هفت بيجار است كه مخصوص استان گيلان است و در كنار بيشتر غذاهاي شمالي ديده  مي شود. مواد ترشي هفت بيجار، شامل گل كلم، بادمجان، خيار، هويج، كرفس، سيب ترش، سبزي هاي مختلف، فلفل، موسير، گلپر، زردچوبه و نمك است كه در تركيب با سركه اين ترشي فانتزي را درست مي كنند.

راز داشتن ترشي هاي خوشمزه تر:

يادتان باشد براي تهيه ادويه بهتر است خودتان دست بكار شويد، چراكه هيچ ادويه آماده اي همانند آن چيزي نيست كه خودتان در خانه تهيه مي كنيد. ادويه ترشي به صورت آماده در عطاري ها موجود است، اما توصيه مي كنيم اين ادويه را خودتان در خانه دست كنيد، چراكه طبيعي تر بوده و اطمينان بيشتري نسبت به تركيبات آن خواهيد داشت، در ضمن ادويه اي كه خود تهيه مي كنيد داراي عطر بسيار بيشتر و خوش تري خواهد بود و در نهايت در طعم و مزه ترشي شما تاثير بيشتري خواهد گذاشت؛ اگر از طعم ادويه اي خاص بيشتر لذت مي بريد مي توانيد كمي در اندازه هاي مواد دستكاري كنيد و اين تا كمي سليقه اي خواهد بود، اما اندازه هاي استاندارد به شرحي است كه در بالا گفته شد.

خريد ادويه ترشي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد ادويه ترشي-ليست قيمت ادويه ترشي-ارزانترين قيمت ادويه ترشي-تخفيف هاي ادويه ترشي-مشخصات فني ادويه ترشي-خريد اينترنتي ادويه ترشي-مقايسه قيمت ادويه ترشي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 332 بازدید دیروز 335 بازدید کل 590945

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .